کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

راز در کتاب است و کتاب، خود، یک راز
کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

راز در کتاب است و کتاب، خود، یک راز

اللهم عجل لولیک الفرج

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی!!!


چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی؟؟؟؟




دوش مرا حال خوشی دست داد    سینه ما را عطشی دست داد

 نام تو بردم لبم آتش گرفت          شعله به دامان سیاوش گرفت

 نام تو آرامه جان منست              نامه تو خط امان منست

 ای نگهت خواستگه آفتاب            بر من ظلمت زده یک شب بتاب

 پرده برانداز زچشم ترم                تا بتوانم به رخت بنگرم

 ای نفست یار و مددکار ما            کی و کجا وعده دیدار ما


مرحوم آغاسی


گفتار خداوند است که فرموده

«چشم به راه باشید که من نیز همراه شما از چشم به راهان‏ام» [۱] 
 


و نیز 


«منتظر باشید که من نیز همراه شما از منتظرانم» [۲]


[۱] هود(11):آیه 93.             [۲] اعراف (7):آیه 71.




نظرات 4 + ارسال نظر
مداد کوچک پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:05 http://medadekuchak.blogsky.com/

در تقویم ؛ روز ِ ننابینایان داریم

شگفتا!!!!!!!

پس کی روز ِ بینایان می رسد آقا

الهم عجل لولیک الفرج

جاده سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 18:22

مداد کوچک سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 15:29 http://medadekuchak.blogsky.com

الهی؛راز ِ دل باتوچه گویم !که توخود راز ِ دلی؛دانه و لانه و بال وپروپرواز ِ دلی

مبارک این عید ِ زیبا بر شما نیز .

زمانی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 13:33 http://kmigan.blogsky.com/

این عید خجسته را به شما تبریک و شادباش عرض میکنم.

با همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.