کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

راز در کتاب است و کتاب، خود، یک راز
کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

کتابخانه عمومی فجر صالح آباد ( همدان )

راز در کتاب است و کتاب، خود، یک راز

خواهران هم نام

دو روز پیش ساعت 16 تلفن کتابخانه به صدا در آمد


من:الو بفرماید


عضوء:سلام ،خسته نباشید


خانم مهربانی هستید یا بیگی؟


من:بیگی هستم،بفرماید


عضوء:میخام کتاب های رو که بردم تمدید کنم


من:شماره عضویت؟


عضوء:حفظ نیستم ،میشه چند لحظه صبر کنید تا کارتمو بیارم


من:زحمتتون میشه،نام و نام خانوادگیتون را لطف کنید


عضوء:فلانی هستم


من:جستجو در سیستم و مشاهده ی دو تا نتیجه ی جستجو یکسان حتی نام پدر یکسان


لحظاتی بعد به خودم و سیتم شک کردم


یعنی اشتباهی یک عضوء رو دوبار ثبت سیستم کردیمحالا سیستم چطور قبول کرده؟؟


بعضی وقت ها پیش می آید تو نتایج جستجو نام و نام خانوادگی یکسانه اما نام پدر وجه تمایزه


این اولین بار بود حتی نام پدر هم یکسان بود 


هول شدم و بدون توجه به شماره ملی از عضوء پرسیدم اینجا یه نفر دیگه هم نام شما داریم


این جا بود که........


عضوء:بله، خواهرم هستن و وجه تمایز من سال تولدمه.سال 1353.


من:خواهرتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عضوء:بله،پدرم آلزایمر داشتن و موقع گرفتن شناسنامه ها فراموش کردند...........


من:انجام تمدید  و  خواستار شفای عاجل یا آمرزیده شدن اگه دار فانی رو ترک گفته باشند برای پدر عضوء.


بله شنیده و دیده بودیم قدیم ها سجل بچه ها رو با سال تولد غیر واقعی می گرفتن اما این نوعش خیلی جدید بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
کتابخانه مجن سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:31 http://sheakhmofid.blogsky.com

چ بامزه

زمانی سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:19

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.